Sabtu, April 15, 2006

Kelakar: Jatuh Bangunan

Macam ni, Ada la seorang perempuan seksi ni, dia tengah lepak-lepak menikmati pemandangan di koridor tingkat 80. Tak pasal-pasal, dia tergelincir dan terjatuh. Waktu di tingkat 70, nasib baik ada seorang mamat inggeris ni sempat sambut dia.

Perempuan seksi: "Terima kasih la. Kalau tak saya dah mati tadi."
Ongputih: "Sama-sama. Tapi awak kena balas budi saya, awak kena tidur dengan saya.."
Perempuan seksi: "Ptuih! Ingat aku pelacur??!!"

Habisla, pasal marah sangat, orang putih tu pun lepaskan balik. Jatuh la dia. kat tingkat 60.. Kebetulan kerana jeritan minah ni kuat sangat, ada la seorang mamat perancis tengok-tengok. Dia pun nampak la ada orang jatuh lalu dia pun sambut.

Perempuan seksi: "Terima kasih la, kalau tak saya dah mati tadi."
Orang perancis: "Sama-sama. Tapi awak kena balas budi saya. Tidur dengan saya.."
Perempuan seksi: "Ptuih! tak boleh harap! Blah la!"

So, kena lepas lagi... Kali ni minah ni dah cuak. Dah tingkat 50, tak ada orang sambut. Tingkat 40 pun tak ada lagi. Kali ni dia bertekad sesiapa yang sambut dia memang dia tidur dengan orang itu. kat tingkat 30, kebetulan seorang pak arab ni terperasan. Dia pun nak buat apa, sambut saja la. Kalau tak minah tu mati. Setelah disambut,

Perempuan seksi: "Terima kasih encik. Sebagai membalas jasa anda, anda mendapat hadiah tidur semalam dengan saya."
Pak arab: "Astaghfirullah.."

Perempuan tadi pun dilepaskan...

Tiada ulasan: